Wat zijn de voordelen?
Als eerste wordt er bespaard op beheer en dus op kosten
Een nieuwe versie, eventuele problemen in de software, het aanpassen van de onderliggende systemen (onder meer het besturingssysteem) en van de software, aanschaf van extra hardware, veranderende wet- en regelgeving, veranderende technologie het zijn allemaal zaken waar de gebruiker zich niet meer druk over hoeft te maken.
Een ander groot voordeel is de schaalbaarheid
Bij een toenemend aantal gebruikers zijn extra investeringen in de hard en software niet nodig. De gebruiker neemt gewoon extra abonnementen af en Xiptra zorgt ervoor dat het werkt. Een laatste belangrijk voordeel is dat men de software vanaf elke willekeurige plek kan benaderen. Toegang tot het internet is voldoende. Dat schept mogelijkheden om de ketenpartners nauwer te betrekken, maar ook om thuiswerken of Het Nieuwe Werken mogelijk te maken.
U kunt zich concentreren op uw kernactiviteiten
Onderstaand een opsomming van de belangrijkste samenvatting van de vele argumenten
- Applicatie service is specifiek voor iedere klant en opgebouwd uit standaard bouwblokken.
- Duidelijke prijsstructuur – maandelijks een laag en voorspelbaar bedrag.
- Schaalbaar – snel en gemakkelijk gebruikers toevoegen of verwijderen.
- Flexibel – de applicatiedienst wordt naar uw wensen ingericht.
- Kostenbesparingen – geen of minimale investeringen in hardware, software en IT-personeel.
- Hoog service- en supportniveau door schaalgrootte.
- U bent niet gebonden aan een vaste plek om uw applicaties te benaderen.