De nieuwe functionaliteiten
In de komende versie van Microsoft Dynamics NAV 2018 (Tenerife) komt weer veel nieuwe functionaliteit beschikbaar. Dynamics NAV 2018 ‘Tenerife’ zal ook beschikbaar zijn als Cloud applicatie, maar er bestaat de mogelijkheid tot installatie in eigen client-server omgeving.
Nieuwe en verbeterde functionaliteit Xiptra licht alvast een tipje van de sluier op.
- De bediening van NAV 2018 Tenerife is beter, makkelijker en slimmer.
- Werkt goed samen met andere Microsoft tools.
- Intercompany boekingen verlopen geautomatiseerd.
- Vergaande integratie met Office tools als Excel, Outlook en Flow.
- Platform verbeteringen op het gebied van database, server en client.
- PDF rapporten bekijken in alle browsers, ook op je tablet of mobiel.
Daarnaast wordt er nog meer aandacht besteed aan geïntegreerde Power BI en grafische visualisaties van uw gegevens in de pagina’s en en in het Rolcentrum.
Xiptra heeft een specialisatie in Microsoft Dynamics NAV. Onze NAV consultants zijn hoog opgeleid en weten alle ins- en outs van Dynamics NAV. Op die manier bent u ervan verzekerd dat de implementatie en onderhoud van uw ERP-Software op een professionele en deskundige manier gebeuren.
WILT U HIER NOG MEER OVER WETEN? Neem dan gerust contact met ons op voor meer details over Microsoft Dynamics365 Business Central, meningen van klanten, voorbeelden van reële integraties, gerelateerde artikelen, enz.